[Java lista] GUI - BoxLayout terpeszkedése

Mariák Kálmán sirkalmi at kalmiesemese.hu
2010. Ápr. 15., Cs, 11:00:05 CEST

Szervusztok!

Valóban ez volt a hiba. HTML fejjel gondolkodva beállíottam border-t a
FlowLayout-ot alkalmazó JPanel-nek és így lebukott, hogy ott van a gond.
Gyanakodtam már erre korábban és próbáltam is setSize meg
setPreferredSize metódusokkal kissebbre venni de nem hallgatott rá,
végül a setMaximumSize-ra elkezdett hallgatni és így meggyógyult a
dolog.

Köszönöm a sok tanácsot a dologgal kapcsolatban, megnéztem a javasolt
FormLayout-ot is ami még biztos jól fog jönni összetettebb problámák
megoldására.

Minden jót!

sirkalmi