[Java lista] biztonsági rések

biziclop biziclop at gmail.com
2010. Ápr. 15., Cs, 21:22:13 CEST

2010/4/15 Suller Andras <suller.andras at gmail.com>:
> Éppen ezt akartam írni. Ezek szerint mindenki más antivírus nélkül
> netezik? Ha igen, akkor nem biztos hogy a java webstart a legnagyobb
> biztonsági kockázat :)

Megmondom őszintén: fogalmam sincs, milyen víruskeresőt pakolt a cég a
munkahelyi gépemre (egy ideig követtem, de annyit cserélgették, hogy
meguntam). De valami biztos van, és egy szót se szólt.

Az amúgy se jó kifogás exploitra, hogy ha vírusirtót használsz vagy ha
kézzel megbabrálod a registry-t, akkor kivédhető. Jó persze tudni, de
azon a tényen ez nem változtat, hogy ez a hiba nem ugyanaz a
kategória, mint amikor óvatlanul elfogadsz egy bizonytalan eredetű, de
aláírt kódot.

lsp