[Java lista] biztonsági rések

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2010. Ápr. 16., P, 11:44:03 CEST

Halihó!

biziclop írta:
> Persze, de ha már futtathatsz bármilyen java kódot sandbox nélkül,
> vajon mennyire lehet nehéz egy byte tömbből kiírni egy dll file-t? :)

  Ez a 22-es csapdája. Ahhoz, hogy kiírj a felhasználó gépére egy dll-t
sandbox-bl, ahhoz először kell egy olyan dll, amely segítségével ki tudsz
jönni a sandbox-ból. :)
  Ugródeszkának jó a hiba, hogy futtatni tudj egy előzőleg más sebezhetőséggel
letöltött fájlt, tehát mindenképpen veszélyes lehet, de ehhez kell némi social
engineering is.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor