[Java lista] Serializálás, egyszerű titkosítás

Dénes Medzihradszky medzihradszky.denes at gmail.com
2010. Ápr. 22., Cs, 11:04:18 CEST

Szia!

A String megvalósítja a Serializable interfészt, tehát minden további
nélkül szerializálható. Ha viszont olyan osztályod van, amit nem te
írtál és nem implementálja az interfészt (ne feledjük, hogy ez csak
egy marker interfész, nem "csinál" semmit) és te mégis szeretnéd, hogy
működjön a szerializáció - tehát nem akarsz rátenni transient
módosítót - akkor meg kell írni a szerializáló metódusokat.
Közben más is válaszolt már... :)

Újabb kérdésedre is ott a válasz a java dokumentációban - az ArrayList
is implementálja a Serializable interfészt....

Medzihradszky Dénes