[Java lista] vaadin

chico at tisztanet.hu chico at tisztanet.hu
2010. Ápr. 25., V, 17:24:44 CEST

>Mit értesz azalatt, hogy inkább érdemes kipróbálni?

A látvány miatt :)
Pl. Position=Bottom Right és Style=Tray :
hasonló hatást lehet elérni, mint a Windows-on megjelenő tray üzenetek.
(tudom, ezeket máshogyan is meg lehet oldani, de nekem tetszik ez a
fajta megközelítés, főleg, mert nem kell vele sokat foglalkozni)

>Olyan használtál, hogy szerver oldalról benyomni valamit az UI-ba?
>Például van egy listád (táblázat), keletkezik egy új sor, és azt meg
>lehet-e jeleníteni a böngészőkben? ("pollozás" nélkül)

Nem próbáltam még ilyet.

Üdv,
Chico