[Java lista] GF 3.1 nem latom a fatol az erdot

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2010. Ápr. 28., Sze, 08:46:48 CEST

hello,

Kicsit beletekeredtem a gf3-ba.

Csináltam egy egyszerű EJB modult, ami néhány beant tartalmaz.
A bean-ekhez tartozik remote interface is.

Aztán csináltam egy egyszerű web applikációt (jsf), ami ezeket használná.
Az ejb modult külön debug-gal elindítom, megy is, látszik az application
fülön.

Ha elindítom a web app-ot, akkor kiabál, hogy
javax.naming.NameAlreadyBoundException
és látom, hogy a web-app war-ban lévő ejb modul jar-ból megpróbálja újra
elindítani az ejb modult!

Ha nem csomagolom be az ejb modul jar-t a web-apphoz, akkor persze
classnotfoundexception van.

Ha az ejb modult undeploy-olom, akkor a web modul elindul fut és
látszólag jól működik, vagyis ha kell az ejb modul betölti elindítja és
használja!

Hogy lehet lebeszélni erről?

Környezet: Linux, Java 1.6, GlassFish v3 (build 74.2), netbeans 6.8

--
  thx,
E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu