[Java lista] Wicket refresh

Olaj Péter peter.olaj at amkai.com
2010. Ápr. 28., Sze, 09:03:30 CEST

2010.04.27. 19:40 keltezéssel, biziclop írta:
> 1. Honnan hivod a setResponsePage()-et?
> 2. Normal esetben hogy frissited az adatokat?
>
> lsp

A mindenféle fellelhető példák alapján a Page konstruktorában állítom
össze az oldalt és pl egy listview is itt van létrehozva, a populateItem
pedig inline módon megírva. Innen gondoltam, hogy ha Class-ként adom és
a Wicket újrapéldányosítja, akkor természetesen az új példányban már az
új adatokkal jön létre újra, viszont ha Page példányt adok át, akkor az
már tartalmazza az akkori adatokat, melyek az adatbázisban hiába
változtak, a példányban még a régi van. Erre keresek megoldást, hogy a
példány ugyanaz, de az adatokat olvassa újra. Gondolom nem a
konstruktorban kellene az adatlekérést végezni, de arra nem találtam még
megoldást, hogy akkor hol. Az apidoc nem túl bőbeszédű.

Köszi
Péter