[Java lista] GF 3.1 nem latom a fatol az erdot

Szomor Attila aszomor at computertechnika.hu
2010. Ápr. 28., Sze, 09:57:52 CEST

> Ez workaround lenne, nem igazi megoldás. Ugyanis
> 1. ha az ejb változik, egy másik project-ben is módosítanom kell
Nem hinném, mivel az ejb-nek is a remote interface-t tartalmazó jar-t kell
használnia, így szinkronban maradnak.

> 2. A gf2 is tudta ezt, talán csak nem fejlődtünk vissza?

Lehet, de már ott is lehetett az általam vázolt megoldást használni, nem
magam találtam ki a GF dev-ek ajánlották.
Egy OpenSwing-es cuccban szedették szét velem az eredetile clientos.jar és
serveros.jar-t, három részre commonoc, clientos, serveros és azóta működik
a dolog.

Ez csak egy tipp volt a sok közül, válaszd a magadnak tetszőt.

Attila.
--
Pécs is the European Capital of Culture in 2010