[Java lista] Wicket refresh

biziclop biziclop at gmail.com
2010. Ápr. 28., Sze, 11:57:52 CEST

> Köszi
> Időközben én is nézegettem és megtaláltam ezt (vagy legalábbis
> hasonlót). Amire nem találtam választ, vagy átsiklottam rajta, hogy ezek
> a modellek egy oldal generálásakor/renderelésekor újra meg újra hívják
> ezt a getObject() függvényt? Mert ha így van, akkor valóban ez a
> megoldás a problémámra.

Igen, meghivjak. Pont ez a lenyege a model/view felosztasnak.
Valahanyszor (barmilyen okbol) a framework ugy dont, hogy ujra kell
renderelje a komponenst, kikeri az aktualis erteket a modelltol.

Egyebkent en a helyedben ennek a resznek kulonosen nagy figyelmet
szentelnek, mert gyakorlatilag ez a Wicket lenyege, legalabbis ezt a
legnehezebb megszokni, ha eddig csak "hagyomanyos" webappokat irtal.
(Es termeszetesen ezt szokas elbaszni a leggyakrabban, amikor az ember
meg kezdo wicketes. :))

lsp