[Java lista] context.xml -ben system env használata

Mariák Kálmán sirkalmi at kalmiesemese.hu
2010. Aug. 2., H, 21:24:27 CEST

Amiért a META-INF/context.xml-t preferálom:

- Minden egyes webapp egyedi Oracle user-t használ ezért csak kivételes
esetben fordulhat elő, hogy ugyanazt a ds-t több webapp is használná.
- Úgy rémlik, hogy a server.xml változtatások érvényesítéséhez Tomcat
restart kell ami nem túl barátságos számomra.
- Elvből a konfigurációs állományok is részei a projektnek, mert csak
így tudom garantálni, hogy svn export, majd Ant build után csettintésre
futtatni tudjam a webappot.

Köszi a linket át fogom olvasni, ahogy beletekertem úgy nézem vannak
benne új dolgok számomra.

Minden jót!

sirkalmi