[Java lista] Ajax vagy JavaFx?

lehelsipos at aim.com lehelsipos at aim.com
2010. Aug. 5., Cs, 10:36:39 CEST

Hello,

El kellene döntenem, hogy Ajax vagy az újonnan feltörekvő JavaFx lehet a megoldás kliens oldali internet programozáshoz.
Applet szerű alkalmazás kellene működjön a browserben, grafikonok, talán kisebb animációk megjelenítésével.

Nem vagyok otthon sem az Ajax-ban, sem a JavaFx.ben, de a könyvesüzletekben leginkább Ajax könyvek kaphatóak, viszont a neten egyre inkább a JavaFx-ről lehet olvasni.

A JavaFx a flash és Ajax nyújtotta előnyöket egyesíti. Jól tudom?
Ki melyikre szavazna? Mit érdemes elkezdeni tanulni vagy használni, a jövő milyen irányt mutat? :)

Kösz,
Lehel