[Java lista] JSF2

Istvan Farkas istvan.farkas at gmail.com
2010. Aug. 6., P, 13:06:20 CEST

Sziasztok,

Érdekelne, hogy valaki használt-e már "élesben" JSF2-t weboldal megvalósításához. Be kell valljam, nagy a csábítás, egy új megrendelésünk lesz, ahol ki lehetne próbálni nyugodtan, mivel kevés a kötöttség, egyedül a hardware ami nagyjából fix - és pont ez az aggodalmam tárgya. JSF 1.2-ről elég vészes leírások voltak, hogy meglehetősen nagy a memóriahasználata (valami 800k - 1 mega per felhasználót láttam valami belinkelt tesztben), és bár állításuk szerint a Mojarra team ezen sokat dolgozott, de hallottam én már ilyet ...

Alapvetően semmi bajom a Spring MVC + Freemarker kombóval (sőt, Wicketet is szeretem), de a Facelets mint view megvalósítás nagyon tetszik, és szeretném kipróbálni "élesben", amire most lenne is lehetőség - csak nem merem az aggályaim miatt. A hardware meglehetősen kötött, 4 giga rammal, és bár nem fogják ezrével használni a látogatók egyszerre a webappot, azért jó lenne mégis HW-bővítés nélkül megúszni a dolgot. Szóval használt / próbált már valaki JSF2-t (akármelyik megvalósításban, nem ragaszkodom a Mojarrához)?

Üdv,
  Roodie