[Java lista] gwt + maven ( + m2eclipse)

Zsombor gzsombor at gmail.com
2010. Aug. 15., V, 23:30:27 CEST

Hello !

 Kíváncsi lennék, hogy valakinek sikerült e már összehoznia, és ha igen,
akkor hogyan a címben levő hármast. Az extra bonyolítás az lenne, hogy több
projektesnek szeretném az egészet, azaz van egy "model" projekt, amiben
mindenféle egyszerű pojo-k vannak, s ezek is utazgatnának az RPC hivásokban,
maga a webes cucc viszont egy másik projektben lenne.
 Odáig jutottam, hogy a gwt-maven-plugin archetype-al csináltam projektet,
abba beírtam, hogy a 2.0.4-es GWT-t használja, valamint még ezt is beraktam:

<build>
    <outputDirectory>war/WEB-INF/classes</outputDirectory>
    <plugins>
      <plugin>
        <groupId>org.codehaus.mojo</groupId>
        <artifactId>gwt-maven-plugin</artifactId>
        <version>1.3.1.google</version>
        <executions>
          <execution>
            <goals>
              <goal>compile</goal>
              <goal>generateAsync</goal>
              <goal>test</goal>
            </goals>
          </execution>
        </executions>
        <configuration>

<runTarget>net.sf.bigyo.webui.Application/Application.html</runTarget>
        </configuration>
      </plugin>

Mindenesetre mindez nem akar elindulni eclipseből, egyrészt hiányzik a
gwt-dev.jar -ra a hivatkozás, így nincsen a classpath-on a
com.google.gwt.dev.DevMode nevű osztály, ezt végül is manuálisan lehet
javítani, de sem kézzel készített, sem az *mvn gwt:eclipse* -al generált
launch sem akar elindulni. (Pl hiányzik a Main Class, meg panaszkodik, hogy
nincsen war könyvtárban web.xml ), stb.

 Szóval ennek szerintetek hogyan kéne működnie ? :) Ha valakinek van
véletlenül egy elfekvő gwt+maven+eclipse-es projekt receptje, és megosztaná,
nagyon kiváncsi lennék rá. Még ha ez a több modulos cuccot nem is tudta
megoldani benne :)

Ăśdv
 Zs

ui. a gwt-maven-plugin -t innen vettem :
http://google-web-toolkit.googlecode.com/svn/2.1.0.M2/gwt/maven/ nem tudom,
jĂłl tettem e.