[Java lista] Oracle vs. Google

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2010. Aug. 18., Sze, 10:40:44 CEST

Hali,

>Mondjuk csak annyiban számít, hogy a Google sértett-e szabadalmat

Nekem ezzel csak az a bajom, hogy szerintem, az, hogy mi az igazság, és hogy
milyen bírósági ítélet születik majd az két különböző dolog. (Beleértve a
közös megegyezést is)

Én a dolog pillanatnyi üzenetértékén vagyok így első olvasás után
fennakadva: egyfelöl, mintha az Oracle-t is lehetne majd fingatni (lásd
rövidtávú kontra hosszútávú érdekek), másfelöl, káros folyamatokat indíthat
el. (Ennyiben mondjuk van ellenérzésem avval is, amit Péter mondott,
"legfeljebb lesz új nyelv, majd azt is vagy elfelejtjük vagy megtanuljuk")

Egyébként a guglis Go esélytelen a mezőnyben?

MM