[Java lista] web service https-en

Huj Tamás hujtomi at gmail.com
2010. Aug. 18., Sze, 12:00:08 CEST

Sziasztok!

Szeretnék olyan web servicet csinálni ami titkosítottan működik.

Ehhez létrehoztam egy java osztályt és generáltam belőle egy axis2 web
servicet, és tomcat 6 on beállítottam a https -t.
eddig minden szép és jó mert a
https://localhost:8443/axis2/services/DataHandling?wsdl címen böngészőből
megjelenik a wsdl.

Ebből a wsdlből axis2 -vel a wsdl2java.bat -al generáltam kliens oldali
kódot, és amikor meg akarom hívni akkor:
org.apache.axis2.AxisFault: Connection refused: connect hibát kapok.

Hogyan tudok kliens oldalról meghívni egy https en lévő web servicet?

a wsdl fájt csatolom hátha segít.

üdv,
Tomi