[Java lista] [spam] [off] fizetesemeles

Keresztes Jozsef jkeresztes at vati.hu
2010. Dec. 8., Sze, 10:01:36 CET

Hi !

Szerintem egyetlen hatásos módszer van: állást kell váltani.

A többi nagyon-nagyon ritkán jön be, még akkor is ha azt mondod a mai nap dolgozol itt utoljára

(hátha megemelik a fizetést). Én pl. szinte mindig azonnali hatállyal mondtam fel a munkahelyeimen,

sose került szóba hogy maradás esetén fizetést emelnének. Viszont olyan sem fordult elő soha

hogy nekem mondott volna fel valaki J

Nincs pĂłtolhatatlan ember, Ă©s nincs pĂłtolhatatlan munkahely sem.

Joe