[Java lista] FW: [spam] [off] fizetesemeles

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2010. Dec. 8., Sze, 12:52:10 CET

 Ez “connecting people – disconnecting families” munkaidő-beosztásnak hangzik...

Amúgy a munka tvkönyve szerint nem kicsit szabálytalan, naponta max 12 óra, és hetente max 48 óra engedélyezett.

Üdvözlettel,

István Ketler
Team Leader

Lufthansa Systems Hungaria Kft.
Airline Management Solutions
- Schedule & Revenue Management
- Business Intelligence & Database Solutions
Neumann János u. 1/e
1117 Budapest
Hungary

Tel: +36 1 887-2815