[Java lista] [spam] Re: fizetésemelés

Keresztes Jozsef jkeresztes at vati.hu
2010. Dec. 10., P, 10:19:12 CET

Hi !

Még 2 apróság jotott eszembe:

Írtátok hogy valaki munkahely váltáskor 40%-os fizu növekedést ért el.

Nekem egyszer volt olyan (még nagyon régen a clipperes korszakomból) hogy munkahely váltáskor 2.5-szeresére ugrott a nettó fizum,

de nem kellett érte többet melóznom, tehát nagyon bejött a váltás.

Most persze csak álmodom róla hogy mégegyszer ugyanezt megtörténhetne-e ugyanezért a munkáért, sajna nem hiszek benne.

Az elégedetlenségről amit írtam, tegnap hazafelé utazva tényleg elgondolkodtam.

Én végülis semmivel sem vagyok elégedett, tehát bármi ami körülvesz minket lehetne jobb is.

Ettől persze még nyugodtan alszom, de szerintem a (normál színtű) elégedetlenség visz előre minket.

S ha belegondolok talán a pályafutásom során egyetlen hétvégén volt olyan túlórázás amit

máig is úgy éreztek, rendesen megfizettek.

Joe