[Java lista] fizetésemelés

Ákos Gábriel akos.gabriel at liferay.com
2010. Dec. 10., P, 15:04:25 CET

On Dec 10, 2010, at 2:59 PM, Tamás Viktor wrote:

> "VC? Ne add el a lelked."
> Mert? Van VC-vel kapcsolatos negatív tapasztalat? A Völgyben ez egész jól működik.

Mármint kinek? A VC-nek? Persze.

Nekem személy szerint nincs tapasztalatom, de a cégnél, ahol dolgozom, ott mondták, hogy céljuk volt elkerülni a VC-ket, sikerült is.

Az biztos, hogy ha el kell kezdeni "hozni a számokat" akkor nem születnek feltétlenül a közösség ill. a termék számára jó döntések.
Ez persze a VC-t majd jól nem érdekli, mert ő már sehol sem lesz, mire ez visszaüt.
100-ból 2 szerencsés (akiről hallasz) persze van. 98-ról meg nem hallasz.

Üdv,
Ákos