[Java lista] Look and Feel

Vig Balázs Balazs.Vig at dataexplorer.hu
2010. Feb. 1., H, 10:10:18 CET

Sziasztok!

Look and Feel témakörben keresek valami jó anyagot, ami alapján meg lehet alaposabban ismerkedni ezzel a témával.

Illetve elnne egy mentő kérédés is: Nimbus LaF esetében hogyan tudom az internalframe-en használt vezérlőgombokat (minimize, maximize, close) lemásolni? most egy undecorated frame az alkalmazás alapja, aminél megoldottam az átméretezést és a mozgatást, és pár általam feldobott gomb végzi ezeket a feladatokat. Viszont így nem passzol az alkalamazás ablaka az internalframe-khez.

Kösz:
VigB