[Java lista] Look and feel demo

Vig Balázs Balazs.Vig at dataexplorer.hu
2010. Feb. 3., Sze, 15:11:16 CET

Sziasztok!

A projektem kapcsán bele kell nyúlnom a hasznáált laf default színeibe. Viszont mivel minden mindennel összefügg, ezért jó volna látni, hogy az egyes módosítások hogyan befolyásolják az egyes komponensket, nehogy valmi side effect észrevéten mardjon. (eléggé problémás lenne minden egyes változtatás után minden funkciót tesztelni, nem beszéve az esetleges új komponensek megjelenéséről)

Pl. azt már észrevettem, ha megváltoztatom egy Joptionpane háttérszínét, akkor az üzenet háttre és a gombok panelja is látszik. (hogy miért nem lehetett az opaque-t kikapcsolni....)

Szóval egy ilyen tesztalkalmazás kéne. Néztem a Laffy-t meg a swingset3-at, de egykinek sem találom a forráskódját.

Tudtok egy ilyen programot ajánlani? (forrással együtt)

kösz:
Vigb