[Java lista] Look and feel demo

Vig Balázs Balazs.Vig at dataexplorer.hu
2010. Feb. 3., Sze, 17:11:34 CET

Sziasztok!

Az alábbi állapot  aproblémám: a képen egy optionpane látható, aminek a background propertyjét beállítottam szürkére. A zöldes szín az általános háttér szín.

Azt szeretném, hogy az üzenet háttere megegyezzen az optionpane hátterével.

Nézegettem a Nimbus laf-hoz adott prezentációkat, és megpróbálom aszerint megcímezni a kérdéses komponenst, de nem sikerül.

Feltérképeztem az optionpane-t. az alábbi hierarchiát kaptam (component.tostring()) (rövidítve:)
javax.swing.JOptionPane[...]
 javax.swing.JPanel[OptionPane.messageArea...]
  javax.swing.JPanel[OptionPane.realBody...]
   javax.swing.JPanel[OptionPane.separator...]]
   javax.swing.JPanel[OptionPane.body...]
    javax.swing.JLabel[OptionPane.label...]
  javax.swing.JLabel[OptionPane.iconLabel...]
 javax.swing.JSeparator[OptionPane.separator...]
 javax.swing.Box$Filler[...]
 javax.swing.JPanel[OptionPane.buttonArea...]
  javax.swing.JButton[OptionPane.button...]
  javax.swing.JButton[OptionPane.button...]

Próbálkoztam ilyen megadásokkal:
OptionPane."OptionPane.buttonArea".background
OptionPane:"OptionPane.buttonArea".background

De egyiksem működik.

Tudna valaki segíteni?

VigB

Név: untitled.JPG