[Java lista] Data visualization

Csuhai Roland csuhai.roland at dk.hu
2010. Feb. 10., Sze, 09:40:57 CET

Üdv,

A JFreeChart-ot nyugodt szívvel merem ajánlani. Nem egy projektünkben
használtuk igen nagy sikerrel. Normál idősorok megjelenítése,
manipulálása és real-time adat megjelenítésre is teljesen jól
használható.

Korábbi verzióról van némi doksim is, úgyhogy ha érdekel privátban
elküldhetem.

R.

Csuhai Roland

Daten-Kontor Kft.