[Java lista] Eclipse & GlassFish 3.0

Szomor Attila aszomor at computertechnika.hu
2010. Feb. 16., K, 09:34:25 CET

2009.12.17. 21:19:04 dátumon Peter Fabian <Peter.Fabian at sun.com> írta:

> [...]

Szia Péter,

Igaz egy kicsit későn bontottam fel a karácsonyi ajándékot, ha tudnál egy
kis használati útmutatót adni hozzá igen csak jó lenne.

A GlassFish v3-ban melyik jar-ban van a javax.naming.InitialContext
megvalósítása, ha küldenál egy link-et egy demóra, csaik egy sima
helloBean-re is elég lenne.
Tegnap egésznap google-n keresgéltem csak mindenféle maszlagot írnak
arról, hogy egy standalone client-el, hopgy lehet rácsatlakozni a
szerverre, sőt van aki váltig állítja, hogy ezt majd csak a v3.1-el lehet
majd.
Mi az igazság lehet vagy nem és hogy ?

Köszi, Attila.