[Java lista] dojo/connect - syntax highlighting - Eclipse

Mariák Kálmán sirkalmi at kalmiesemese.hu
2010. Feb. 18., Cs, 09:39:07 CET

Szervusztok!

Nem kimondottam Java téma de gondolom itt elég sokat ismerik az
Eclipse-et és talán tudnak nekem segíteni. Az alábbi verziót használom
ez Eclipse-ből:

Eclipse Java EE IDE for Web Developers.

Build id: 20090920-1017

A kérdésem az volna, hogy hogyan lehet beállítani a jsp lapokon lévő
<script type="text/javascript"> tag-ek-hez hasonlóan a javascript syntax
highlighting -ot a <script type="dojo/connect"> tag-ekere is. Sajnos ez
utóbbi sima fekete szövegként jelenik meg a szerkesztőben és semmi
segítséget nem ad.

Válaszokat előre köszönöm!

sirkalmi