[Java lista] OFF: eclipse galileo furcsasagok

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2010. Feb. 22., H, 16:41:46 CET

hello,

Lecsillapodtam.

Koszonom a segitseget.

A vi azert nem zavar, mert az konzekvensen mukodik es nem akar helyettem
okos lenni. Az, hogy furcsa billentyuparancsai vannak nem gond. Anno en
Wordstar kompatibilis editorokkal tanultam, aki ismeri azt, tudja, hogy
az is eleg elvetemult tud lenni.

Ha kint vagy eles technologiaban,
- a lakohelyedtol nehany szaz km-re,
- jo hideg van,
- a teruleten a fejed felett lehetoleg egy komuves vagy egy festo eppen
javaban dolgozik,
- a kollegaid ott allnak a hatad mogott es jol hallhatoan arrol
beszelnek, hogy mar jo ideje kesz vannak es csak rad varnak,
- nincs egy szek amire leulhetsz,
- a pc es a helyi eszkoz kozott nincs eleg hosszu kabel, ezert csak egy
kezzel tudsz dolgozni,
- este keso van mar,
- megrendelo ott liheg a nyakadban, hogy menni kellene a technologianak,
- a fonokod ot percenkent hivogat,

na akkor roppant IDEGESITO tud lenni egy nyajas joszandeku segitokesz
program.

--
  thx,
E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu