[Java lista] webapp restart - ServletContext attribute

Mariák Kálmán sirkalmi at kalmiesemese.hu
2010. Feb. 24., Sze, 16:33:53 CET

Nem. Egyáltalán nem. :-)
Megoldottam egyébként a dolgot úgy, hogy írtam egy
ServletContextListener-t megvalósító osztályt, melyben a webapp leállása
előtt szépen kiírom filrendszerre az érintett attribútumokat az
ObjectOutputStream-el, illetve indításkor visszaolvasom őket az
ObjectInputStream-el. Az adatbázisban való tárolást elvetettem, mert
üzembiztosabb a filerendszerre való írás.

Minden jót!

sirkalmi