[Java lista] portál - tapogatózás

Cpt cpt at freemail.hu
2010. Feb. 25., Cs, 10:57:57 CET

szervusz,  nézd meg a Liferay-t is pro:- open source, gpl licensz, ingyenes (+fizetős support)- kiforrott (szvsz)- sok standard modult használ ==> könnyű az átalakítása, ha mélyebben bele kell nyúlni- jsr 168 (és talán már jsr268) portleteket is támogat- számos beépített funkciót tartalmaz (cms, dokutár, képtár, naptár, stb.)- ergonómikus (szvsz)- viszonylag támogatott portál, pl. a cég/portál honlapja mögött is ez ketyeg- theme-ket külön lehet gyártani a portáltól- támogatja a mobil platformot is- számos referenciakontra:- lassú (bár ez relatív)- robosztus (bár ez relatív)  Gábor