[Java lista] pg order

Balázs Hollósi hollosibalazs at gmail.com
2010. Feb. 26., P, 15:34:23 CET

szia

a pontos verzió psql (8.4.0), lehet hogy ez nagyon iniciális verzió
volt, bár akkor is elfogadhatatlan.. ez van a kinti gépen is, detto
ezt produkálja. kinti collate pedig el is tér:

lc_collate 	hu_HU.UTF8
lc_ctype 	hu_HU.UTF8
lc_messages 	hu_HU.utf8
lc_monetary 	hu_HU.utf8
lc_numeric 	hu_HU.utf8
lc_time 	hu_HU.utf8

teszt:

create table aaa (
title varchar(500)
);

insert into aaa values('Adj egy egeret');
insert into aaa values('Disznosagok salata agyon');
insert into aaa values('-Emlos');
insert into aaa values('Egyedem begyedem');
insert into aaa values('-Egeret vegyenek');
insert into aaa values('-Ez egy negylabu');
insert into aaa values('Ez is egy macsek');
insert into aaa values('Apu okolbe szorult okle vagyok');
insert into aaa values('Ez is egy macsek');
insert into aaa values('Fuss gepard fuss');
insert into aaa values('-Hallatlan');
insert into aaa values('Tibi a verengzo');
insert into aaa values('Ugass ameddig birsz');
insert into aaa values('-Zakkant macsek');

SELECT title from aaa order by title;
             title
--------------------------------
 Adj egy egeret