[Java lista] PHP versus Java

Peter Verhas peter at verhas.com
2010. Feb. 26., P, 17:22:44 CET

Egészen konkrétan kérdeztem, hogy miért lenne érdemes megtanulnom Java
után. Milyen piac, milyen lehetőségek. Praktikusan nézve.

Egyelőre azt látom, hogy olyan projekteknél jött volna jól a PHP, ahol
az ügyfél sóher volt, nem akart fizetni, csak keveset sok munkáért,
ami meg nem jó hosszútávon se annak aki egy ideig kiszolgálja, aztán
meg neki sem. Egyelőre PHP tudás hiányában megúsztam olyan
projekteket, ahol a felénél össze rúgtam volna a port a megrendelővel
úgy is (láttam, hogy mi ment azokkal akik elvállalták).