[Java lista] PHP versus Java

CoL col at gear.hu
2010. Feb. 26., P, 18:19:02 CET

Hali,

> Ez a "feladathoz a szerszámot" IT-ben elég nagy bullshit. A szerszám
> az az IDE, a Trac, a Maven, a Hudson,meg az online help, nem a
> programnyelv.

szerintem meg ez a bullshit :) Amit felsorolsz azok eszközök, amivel,
illetve ahogy, használod az adott szerszámot(kat). Amit faragsz az pedig
a feladat. És ezek végképp szubjektívek, hogy kinek milyen eszköz jön
be, mit szeret használni. A nyelv az ami meghatározza mit lehet, mit
érdemes, és mit kevésbé. Ha nem így lenne, akkor a te példád alapján
jelenleg egy nyelv lenne, maximum a leíró nyelve hol japán lenne, hol
magyar. Szerencére ez nem így van, rengeteg nyelv van, rengeteg
tulajdonsággal, rengeteg IDE-vel és egyébb segédszeközökkel.

> ugyanígy PHP-ban sem tudsz egy csomó mindent
> megcsinálni, mert az egész platform arra épül, hogy kérés van meg arra
> adott válasz van és esetleg még egy session-be tudsz szerializálni
> adatokat, de se szálkezelés nincs, se aszinkronitás, se semmi. Erre
> próbáltam utalni, látom konkrétabbnak kellett volna lennem.

ha jól érzem akkor itt az egyik nyelv alaposabb ismeretének a hiánya az
oka annak, hogy ilyeneket írsz.

C.