[Java lista] pg order

CoL col at gear.hu
2010. Feb. 26., P, 18:24:18 CET

Hali,

> Nem

> Szia István,
>
> Nem pont ugyanez volt, de hasonló, nekem caseinsensitive like-ra (mint az
> ILIKE) és order by-ra lett volna szükségem, de szabványosra, hogy a JPA
> tudja kezelni, sajnos két hét után a le vagyok ... válasz és
> ismeretlen címzett jött vissza.

belekotyogok, igaz nincs előttem az a thread, de pg-be ott az ilike, és
order by is megoldható caseinsensitive (lower, indexelheted is)

> Ideiglenesen programból oldjuk meg, a végleges az lesz, ha időnk engedi
> felejtjük a PG-t.
> Sajna ilyem konkorenciák melett illene fejlődni, ez csak az én maszek
> véleményem.

mármint milyen konkurenciák mellett, illetve miben kellene fejlődni
konkrétan? (azon túl, hogy folyamatosan fejlődik, elég aktív a roadmap)
Jelenleg a piacon a pg az a nyilt forráskódú adatbázis kezelő, ami
valóban rdbms is, és Oracle után közvetlen ott van a rangsorban.

C.