[Java lista] PHP versus Java

Cserep Janos cserepj at szeretgom.hu
2010. Feb. 26., P, 18:52:29 CET

> Szóval elég kérdésesek az ilyen dolgok, főleg ha ez mint érv jelentkezik
> a tudás jelzésére :)

Mindig elfelejtem, hogy magyar nyelvű szakmai levlistákat hanyagolni
kell, mert segítőkész kollégák helyett tele vannak öntelt
seggfejekkel, de jó, hogy időnként azért emlékeztet rá valaki.

> Az évek száma max a tapasztalatot, rutint, növeli
> (bár elég egyedfüggő, hogy egyáltalán növeli-e) , mivel kevésbé tanulható.

Mindenki magából indul ki, nyilván.

> Emlékezz vissza, hogy egy olyan példát hoztál fel (MQ klienst) amit kb 1
> mp-es kuglizás után megtaláltál volna, még ha nem is tudsz róla, hogy
> megvalósítható, mivel nem ismered mondjuk a nyelvet annyira.

Oh, gyermekem az égben, mit vétettem. MQ kliens alatt lehet, hogy te
azt érted, hogy egy futó php script be tud kapcsolódni egy MQ-ba és be
tud kérdezni egy queue-ba, hogy van-e neki ott valami, de tudod mi,
akik esetleg már fejlesztettünk is életünk valaha MQ alapú
rendszereket jogosan úgy gondoljuk, hogy ez édeskevés. MQ kliens alatt
én egy olyan szoftverkomponenst értek, aki attól függetlenül, hogy
éppen valaki nézi-e a weboldalt polloz egy queue-t és löki tovább
mondjuk a workflow-t a bejövő üzenetek alapján.