[Java lista] PHP versus Java

CoL col at gear.hu
2010. Feb. 26., P, 19:04:08 CET

Hali,

> Oh, gyermekem az égben, mit vétettem. MQ kliens alatt lehet, hogy te
> azt érted, hogy egy futó php script be tud kapcsolódni egy MQ-ba és be
> tud kérdezni egy queue-ba, hogy van-e neki ott valami, de tudod mi,
> akik esetleg már fejlesztettünk is életünk valaha MQ alapú
> rendszereket jogosan úgy gondoljuk, hogy ez édeskevés. MQ kliens alatt
> én egy olyan szoftverkomponenst értek, aki attól függetlenül, hogy
> éppen valaki nézi-e a weboldalt polloz egy queue-t és löki tovább
> mondjuk a workflow-t a bejövő üzenetek alapján.

ja értem. Szóval szerinted a php, az az a valami amikor a böngészőből
valaki kattint és a webszerveren meg valami lefut? Gyermekem a pokolba,
Te melyik földön élsz? Ird meg az alkalmazásod futtasd daemon-ként,
indíts child-okat, ezt mind mind megteheted.

Mondjuk annyi haszna volt, hogy ezt így kibökted, mert az eddigi
kétségek bizonyosságot nyertek. És az szerintem sosem gáz ha valaki nem
ért valamihez, vagy nem ismeri. Az a jó. A gáz az, ha azt hiszi, hogy
mindent tud :)

C.