[Java lista] PHP versus Java

Peter Verhas peter at verhas.com
2010. Feb. 26., P, 19:21:30 CET

Szerintem szavazzunk itt a listán. Aki arra szavaz, hogy Cserép János
írjon MQ démont PHP-ban az ...

Áh... Nem kellene ennyire komolyan venni. Péntek délután van, relax...

És mindenki dolgozzon a saját szerszámával. Ha már így az volt egyszer
a kérdés, hogy konkrétan mire gondolok.

Aztán nehogy hétfő reggel még mindig itt legyetek! Pá...