[Java lista] PHP versus Java

Akos Tajti akos.tajti at gmail.com
2010. Feb. 26., P, 21:58:38 CET

az asterisk egy telefonkozpont szoftver (azaz egy telefonkozpontot
helyettesito szoftver:)). voip hivasokat tudsz vele kezelni es a
publikus telefonhalozatttal is osszekotheted. az asterisket
bekonfigolhatod es mellekeket hozhatsz letre vele, meg telefonos
menuket, kapcsolasi terveket irhatsz le. gondolom ebbol mar latszik,
hogy nem kell mindenkinek isnernie. en sem ismertem, mielott elkezdtem
volna vele dolgozni. de egy nagyon jo szoftver, hibatlanul
megcsinaltak. es: opensource.

Tajti Ákos
http://cesjava.freeblog.hu
http://akostajti.tumblr.com