[Java lista] Válasz: Re: portál - tapogatózás

Szomor Attila aszomor at computertechnika.hu
2010. Feb. 27., Szo, 10:34:03 CET

On Fri, 26 Feb 2010 21:47:14 +0100, ern0 <ern0 at linkbroker.hu> wrote:

> Csak azt mondom, hogy a futásidő 90%-át az oldalletöltésenkétn
> ötször
> meghívott százezer soros táblán történő direkt szorzat
> végigszkennelése
> fogja elvinni. A többi érdektelen.

Szia Ern0,

Így legyen!
Azért halkan megemlítem, töltöttem el már egy-két napot SQL
hangolással, mert az interpreter nem akarta észre venni a helyes utat és
órákig futott a lekérdezés, amíg mindenféle csere-bere (pl. join és
inner select) után megértette a dolgát, aztán dolgozott mint a
kisangyal!

Aztán minnél több interpreterrel leszünk kapcsolatba, annál többnek
kell könyörögni, hogy működj már vazze!

Jó hétvégét!

Attila.