[Java lista] PHP versus Java

Gergely Hodicska hodicska.gergely at ustream.tv
2010. Feb. 27., Szo, 13:30:26 CET

> Cachingre gyorsabb szerintük:
> http://www.arneca.com/en/component/content/article/6-haber/28-event-for-hazelcast-introduction
>
> Általános infók:
> http://www.jteam.nl/specials/techtalks/0114/attachment/hazelcast.pdf
Köszi, megnézem őket.

> Amúgy szerintem bármit amit PHP-ban (beleértve memcached + epszilon)
> ki lehet fejleszteni, azt meg lehet csinálni Javaban is
Ez szerintem főleg archtekturális kérdés, nincs köze a nyelvhez (az hogy
memcache vagy hazelcast jobb-e). Hazelcastot is tudok használni PHP-ból,
akkor már oké nyelv? ;)

> eséllyel még gyorsabb és karbantarthatóbb is lesz. LinkedIn pl.
> teljesen Java, igaz ők EHCache-t használnak:
> http://hurvitz.org/blog/2008/06/linkedin-architecture
Ismerem, követem a nagyobb site-ok felépítését.

Ez pl. nagyon tetszett annó (és PHP-val nem nagyon lehetne megcsinálni):
http://www.ibm.com/developerworks/opensource/library/os-eclipse-ebay1/