[Java lista] CRUD jellegű alkalmazások automatikusan

Zsombor gzsombor at gmail.com
2010. Jan. 6., Sze, 20:05:03 CET

Ugyanez a társaság csinálta a millstone nevü hasonló koncepción alapulót, az
elment, bár nem vették túl komolyan a hibajelentéseket, meg a folyamatos
fejlesztést, ami nem lett volna olyan nagy baj, viszont a UI-t
customizálásához vért kellett pisilni. Nem tudom, ez azóta változott e.
Mondjuk 6 évük volt rá, ha jobban belegondolok :D Úgyhogy annyira nem
releváns :D

Zs