[Java lista] SVN vs. CVS

Peter Verhas peter at verhas.com
2010. Jan. 11., H, 18:09:44 CET

Az én ismereteim a két rendszer történetéről csak legendák, sose
néztem utána, de úgy tudom, hogy az SVN-t ugyanazok írták (tervezték),
mint a CVS-t csak 20 évvel később.

Mi csak SVN-t használunk, és nem csak a fejlesztési dokumentumokhoz,
hanem az üzleti dokumentumokhoz is (két repo van). Windows-on van
nagyon jó kliens hozzá (Tortoise), nagyon kellemes.

Az Eclipse pluginnel lehetett jól használni, de voltak vele
nehézségek. Kb. két éve NetBeans-t használok, azzal nincs semmi gond.

Egyébként visszagondolva valószínűleg az lehetett a gond anno, hogy
más local copy formátumot használt az eclipse, mint a command line
kliens, és ezért az Eclipse csak akkor látta, hogy local copy, ha vele
volt ki csekoutolva.

A subversive és a subclispe közül az egyik natív kliens-t használ és
az meg tudta dobni az egész Eclipse-t. A másik a TMate pure Java
könyvtárát, az Java mivoltából adódóan stabil. Azzal nem volt gondom.

Péter