[Java lista] SVN vs. CVS

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2010. Jan. 11., H, 19:57:23 CET

+1 TortoiseSVN Win alatt, nem szokott lenni vele gond
-1 mindenféle IDE-be integrált csoda, tényleg borzasztóak, amikor
azzal kellett dolgozni, mindig valami gebasz volt, és a
TortoiseSVN-nel kellett megjavítani
Ráadásul a NetBeans 6.8-ben az új feature, hogy a diff-et mutató kis
ablak épp csak felvillan, nem lehet elolvasni/ráklikkelni, szóval már
abban sem tökéletes az egyetlen funkció, amit használtam az SVN
kiegészítéséből.

Viczi