[Java lista] SVN vs. CVS

Zsombor gzsombor at gmail.com
2010. Jan. 11., H, 22:00:16 CET

2010/1/11 Tamás Cservenák <tamas at cservenak.net>

> Egy baj van vele: sok mindenrol kell lemondanod, ha "oda-vissza" akarod
> (akkor mar inkabb overhead). Ha csak "patch"-eket akarsz lebegtetni (rebase
> -- "huh? gondoljak magukban a CVS/SVN felhasznalok"), akkor pedig igen jo.
> Ilyen pl. a http://github.com/cstamas/nexus-peedy ami rendszeresen
> szinkronizal a Sonatype SVN trunk-javal, de Git-bol dcommit nehezen megy.
> Inkabb git patch -> svn apply / commit -> git svn rebase. Es a Git van
> annyira "okos", hogy a patch-ed felismeri es "kanonizaltta teszi" (nem lebeg
> tobbet).

> [...]
Egy ideje használom, eddig bevált, mergelni is sokkal könnyebb vele, ez
akkor különösen hasznos, ha több brancs van, amit a hónapok során számos
alkalommal mergelték ide-oda, s már senkinek sem triviális megállapítani,
hogy melyik changesetek hiányoznak innen, ill onnan. Csak egyetlen dologra
kell figyelni, hogy a mások által létrehozott, csak svn-ben létező
egyesítések (merge-re van jó magyar szó?) esetén grafts fájlba beirjuk a
megfelelő changesetet.
 AmĂşgy eddig a git svn fetch --fetch-all; git svn rebase; majd git add; git
commit; git svn dcommit; parancsokkal jĂłl elvoltam.

Ăśdv

 Zs