[Java lista] JAVA programozót keresek SOS!

Gabor Szokoli szocske at gmail.com
2010. Jan. 12., K, 13:54:07 CET

2010/1/12 Gábriel Ákos <akos.gabriel at i-logic.hu>:

> A FizzBuzz teszt pont erre jó, nyelvfüggetlen is. Ha abban van egy betű
> hiba, akkor jelölt kuka, egyébként maradhat.

Akkor lesz jo sok papirprogramozod, frissen az iskolabol, mindenki mas
keresgelni fogja a tollon az autocomplete billentyukombinaciot, es
elront valahol vesszot, pontosvesszot. En pl keptelen vagyok IDE
nelkul hibatlan for ciklust irni :-)
Valami konnyuvel tenyleg muszaj eloszurni, de a papironprogramozast
nem erdemes tul szigoruan pontozni, latszik abbol epp eleg.

Szocske