[Java lista] JAVA programozót keresek SOS!

fisha fisha at freemail.hu
2010. Jan. 12., K, 15:12:12 CET

Sziasztok!

De - ahogy azt a kolléga írta - a FizzBuzz nyelvfüggetlnel, így ez a
kérdéskör fel sem merült.

Én inkább erről a fizzbuzzról érdeklődnék. Hogy néz ez ki az állásinterjún?

Ha jól tudom ez ilyen "cseréljük le minden harmadikat fizzre, minden
ötödiket buzzra, minden tizenötödiket fizzbuzzra."
Persze lehet ezt tovább bonyolítani is.
Node hogy néz ki egy ilyen feladat az interjún?

Előre is köszi a választ!

Üdv,
Fisha