[Java lista] PostgreSQL

Szomor Attila aszomor at computertechnika.hu
2010. Jan. 22., P, 09:32:15 CET

Szia Stivi,

> Kérdésedre nem tudom a választ, de azon nem csodálkozom, hogy lassú a
> fenti sql. Próbáld inkább ezt:
>
> select * from tableName where filedName ilike pattern order
> by lower (filedName)

Az ILIKE-ot a JPA nem nyeli be, ezért gondoltam, hogy inkább az
adtbáziskezelőben állítanám ezt be.

A legtöbb adatbázis kezelőben az adatbázis létrehozásakor meglehet adni az
encoding/locale-t ami hatással van az "order by", like, ..., stb.
statement-ekra.
Találtam is a google-n "fosdem2008_encoding.pdf" doksit ami erről a
témáról szól, de nem elég részletes (nekem persze).
© February 2008, PostgreSQL User Group Europe, Author: Susanne Ebrecht

Esetleg, ha valaki tudja a szerző elérhetőségét az is jó, mert Ő biztos
tudna válaszolni erre, ha ráér persze ilyen tökfejekkel foglalkozni mint
én!

Attila.