[Java lista] PostgreSQL

Szomor Attila aszomor at computertechnika.hu
2010. Jan. 22., P, 15:01:49 CET

Szia István,

Köszönöm a tippeket elküldtem Nekik a kérdésemet, sőt még a Susanne
Ebrecht-nek is (Ő egy PostgreSQL guru).
Kiváncsian várom, hogy válaszra méltatnak-e?
Még jó hogy hétvége jön talán találok valamiféle megoldást a problémára,
úgy 1999 körül kellet Oracle 8.3-at telepítenem kb. három hetembe telett
mire beállítottam (egy repülős vizsga biztos könnyebb lett volna), meg
vannak a régi leírásaim amit magamnak készítettem anno, talán találok
bennük valami okosságot, ebben a verzióban még nem jelent meg a grafikus
telepítő, így sok tapasztalatot szereztem akkoriban.

Attila.