[Java lista] PostgreSQL

Szomor Attila aszomor at computertechnika.hu
2010. Jan. 25., H, 10:41:16 CET

Szia Péter,

> És biztos vagyok benne, hogy a Postgresql is meg tudja oldani a dolgot
> megfelelő teljesítménnyel. De lehet használni mysql-t is meg oracle-t
> is.

Még várom a guruktól a választ (az e-mail címeik léteztek, mert nem kaptam
kézbesíthetetlen üzenetet) talán valamelyik javasol valamit.
A megfelelő sebességhez talán a create index lower(fieldName)-s tipp is
meghozza az eredményt, mert végül is ezek a törzsek nem túl nagyok max
100000 tétel.
A lényeg az hogy a keresésnek megfelelő sorrendben jelenjenek meg a
képernyőn és az orvosnak ne kelljen tudni, hogy az OEP épp milyen
betütípussal töltötte fel.

Attila.