[Java lista] PostgreSQL

CoL col at gear.hu
2010. Jan. 25., H, 12:54:37 CET

Hali,

On 2010.01.25. 12:45, Gábriel Ákos wrote:

> Jobb, csak lassabb, pont erre panaszkodott. Az index akkor jó, ha nem
> kell vele variálni.

az index-be már mindegy mi van, az már adott. Azt pedig nem írta, hogy
index-et használva is lassú lenne. A lower(oszlop) -os index nem akkor
jön létre amikor a select-et kiadja, az már megvan, teljesen mindegy
ebből a szempontból, hogy index (oszlop) vagy index(lower(oszlop))
van-e. Az index létrehozását lassíthatja maximum, de nem a lekérdezést.

C.