[Java lista] Válasz: nb 6.9 svn passwd

Laja laja at freemail.hu
2010. Júl. 6., K, 17:52:33 CEST

Hi!
> Megerosithetem, hogy nem a nb 6.9 maga a ludas, mert win alatt semmi problemaja nem volt svn-nel. Ugyanugy 6.8 mellett atveve a beallitasokat.

Pedig abban lesz a hiba :)
Közben nb logban találtam ilyet:

SEVERE [org.openide.util.RequestProcessor]: Error in RequestProcessor
org.netbeans.modules.subversion.ui.repository.Repository$1
org.netbeans.modules.keyring.kde.KWalletProvider$KwalletException: error
while trying to access KWallet, during save
         at
org.netbeans.modules.keyring.kde.KWalletProvider.save(KWalletProvider.java:96)

         at org.netbeans.api.keyring.Keyring.save(Keyring.java:110)
         at
org.netbeans.modules.versioning.util.KeyringSupport.save(KeyringSupport.java:70)

         at
org.netbeans.modules.subversion.SvnModuleConfig$1.run(SvnModuleConfig.java:478)

         at
org.netbeans.modules.subversion.SvnModuleConfig.storeCredentials(SvnModuleConfig.java:489)

         at
org.netbeans.modules.subversion.SvnModuleConfig.insertRecentUrl(SvnModuleConfig.java:223)

         at
org.netbeans.modules.subversion.SvnModuleConfig.getRecentUrls(SvnModuleConfig.java:275)

[catch] at
org.netbeans.modules.subversion.ui.repository.Repository$1.run(Repository.java:204)

         at
org.openide.util.RequestProcessor$Task.run(RequestProcessor.java:1418)
         at
org.openide.util.RequestProcessor$Processor.run(RequestProcessor.java:1957)
INFO

Ettől persze okosabb nem lettem, csak tudom hogy a hiba tényleg a
kwallet elérésében van. Bugreportot küldtem, de volt már ilyen, igaz az
a bétával....

Valakinek ötlete, hogy ha már magától nem megy, akkor mit kellene nekem
beállítani kwallet-ben?

Laja