[Java lista] A JDialog a pack() és a setModal

Legéndi Richárd Olivér roante at freemail.hu
2010. Júl. 13., K, 20:50:01 CEST

Szia!

[OFF]
Anyam, nehez lett volna egy sima 20 soros kodot osszerakni, hogy reprodukald
pontosan a viselkedest, amit nem ertesz? Idevagtal valami NetBeans-szel
osszeklikkelgetett generalt GUI kodot, igy az emberek fele rogton ki is esett,
aki segithetne (eljenek az Eclipse userek).

Meg ha mar ilyen kodot adsz, legalabb a tobbi, hivatkozott osztalyt is idevagtad
volna hozzank, hogy lassuk,  nem abban siklasz-e felre valahol (konkretan a
kodod fordithatatlan, ld. 42., 45., 61., 105., 151. sorban levo hianyzo
osztalyokra valo hivatkozasok miatt).

Raadasul az a kod is teljesen kaotikus, tele commentelt koddal, latszik, hogy
probalkoztal valamit kifacsarni, es nagyon nem ment. Btw a
setMinimum/MaximumSize-zal tapasztalataim szerint felesleges jatszani, a legtobb
LayoutManager magasrol tesz arra, hogy mit adsz meg ezeknek az ertekeknek (kb. 2
ha eszembe jut, ami figyelembe veszi).

A main() definicio is hianyzik, azt is irjuk oda mi, hogy meg tudjuk nezni, mi
nem ment neked?
[/OFF]

> A kérdésem az volna, hogy a pack()-nak mi köze van a setModal-hoz
> illetve miért csak másodjára lehet bezárni az ablakot?

Semmi. Valamit tippre elrontottal a kodban. En nagyon azt gyanitom, hogy valami
vezerlesi gondod lehet, ott abban a jButton1ActionPerformed() fuggvenyben pl.
feldobsz valami masik JFrame-et (ehhez persze kene latni a teljes kodot...).

Esetleg nem ragadt benn egy masik inditott Java process, nem azt nezted el?

Mellekelve talalsz egy peldakodot. Van 2 gomb, az egyik modalis, a masik nem
modalis dialogot dob fel. Mindketto eseten mukodik a pack() hivas (elotte
beallitom a dialog meretet 500x500-ra, igy ha nem menne, akkora lenne).

Ha ez se mukodne, ird meg, milyen OS, milyen JDK van a gepeden, milyen verzio,
etc. Valamit csak kiokoskodunk.

Ricsi

Name: ModalPackTestDialog.java